КОНКУРСЫ!!!


Обласний конкурс
серед молодих журналістів
“Нащадки переможців”





Запоріжжя
2011
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Обласний конкурс серед молодих журналістів “Нащадки переможців” (надалі “Конкурс”) ініційований Запорізькою обласною молодіжною громадською організацією “Прес-центр “Акцент”. До оргкомітету проекту входять: Запорізька обласна державна адміністрація, Управління у справах преси та інформації Запорізької обласної державної адміністрації, фракція Партії регіонів Запорізької міської ради, Управління освіти і науки Запорізької облдержадміністрації, Запорізька обласна академія післядипломної педагогічної освіти, Департамент освіти і науки, молоді та спорту Запорізької міської ради, Запорізький обласний центр патріотичного виховання молоді, Запорізька громадська організація “Укрпростір”.
1.2. Конкурс проводиться з метою патріотичного виховання молоді Запорізької області та залучення молодих журналістів до обговорення соціально важливих тем.
1.3. Завданнями Конкурсу є:
·        підтримка обдарованої молоді;
·       підтримка та заохочення кращих авторів – кореспондентів молодіжної преси навчальних закладів, професійних установ, громадських об’єднань;
·        підтримка та розвиток молодіжної преси Запорізької області.
1.4. За результатами Конкурсу видається “Літопис” – книга, до якої входять кращі твори конкурсантів.

2.     УМОВИ УЧАСТІ ТА ТЕРМІН ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ

2.1. До участі у Конкурсі запрошуються молоді журналісти шкільних газет, газет коледжів, студентських та молодіжних видань та молоді люди, що працюють журналістами у професійних засобах масової інформації.
2.2. Конкурс проводиться у номінаціях:
Рубрика “Визволенню запорізької землі присвячується”:
·        “Миттєвості слави бойової” (репортаж із сімейних спогадів про героїчний вчинок під час війни пращурів; обов'язково фото);
·        “Вітальна листівка” (авторска вітальна листівка для ветеранів, для “дітей війни” від нащадків переможців);
·        “…помнит мир спасённый…” (історія вулиць, площ, пам'ятників…);
·        “Нащадки переможців – майбутньому!” (мотиваційний постер, фото + мотиваційний текст, дивитись в інтернеті “мотиватори”,  розмір 15х15 см, рамка блакитна).
Рубрика “День Незалежності”:
·        “Україна соборна” (значення цього поняття для сучасної молоді, інтерв’ю);
·        “З чого починається патріотизм” (що є для молоді поняття “патріотизм”, на скільки вона бачить прояв патріотизму у сучасному житті);
·        “Україна мого щасливого майбутнього” (бачення щасливого майбутнього України; опитування);
·        “Національна ідея очима молоді” (асоціації молоді із цим поняттям, ставлення до нього);
·        “Бути громадянином” (роздуми, що означає бути громадянином своєї країни чи бути підданим держави. У чому різниця?).
Рубрика “Перспективи”:
·        “Євро-2012” (ставлення, очікування; інтерв'ю);
·        “Україна на карті Європи” (якою є держава на погляд сучасників, порівняння з Європою; опитування);
·        “Я створюю свою країну” (Усі ми хочемо, щоб Україна була успішною і конкурентоспроможною країною. Для молоді позитивні зміни − запорука впевненості в майбутньому. Молоді більш властиво бажання змін. От тільки яких?);
·        “Незадоволений − пропонуй. Пропонуєш − роби!” (Глобальні зміни − це добре, але що робити з тим, що в тебе під носом? Що тебе не влаштовує на твоєму подвір'ї? Твоєму районі ? Твоєму місті? Ти тут живеш, то чому не почати зміни саме тут? Що ти хочеш змінити на краще? І найголовніше − що ти вже зробив для цього?);
·        «Ломоносов М.В.: 300 років” (роздуми).
Рубрика “Мій світ”:
·        “Я тут живу!” (поезія присвячена рідному краю);
·        “Есть ли срок давности у памятников?” (есе...);
·        “Моє місто у дзеркалі часу” (обов'язково два фото об'єктів: “було” − “стало” + текст про історію міста);
·        “Обитаемый остров. Робинзонам Интернета посвящается” (о социальных сетях, форма − журналистское расследование);
·        “5 людей, які змінили моє життя” (люди, завдяки яким я досяг певних результатів, вчителі, керманичі, випадкові люди, які змусили мене замислитись, переглянути мої цінності);
·        “Ми – з майбутнього!” (екскурс у місто майбутнього – в рідне місто через 50 років);
·        “Світ професій: погляд у сьогодення” (форма − інтерв'ю у безробітнього, в Центрі зайнятості, у студента, у школяра);
·        “Краса поряд” (фотономінація, приймаються авторські фото краєвидів, до 10 фото від одного автора);
·        “Глаголом жги сердца людей...” (ЗМІ у сучасному світі — захисники чи нападаючі).
2.3. Документи на Конкурс ОБОВ'ЯЗКОВО повинні включати в себе наступну інформацію (яка буде розміщена в літописі):
2.3.1. Конкурсна робота обсягом півтори сторінки А4, шрифт Times New Roman, 14 пт (4 500 символів − не більше!) із вказівкою автора щодо номінації, в якій він виступає.
2.3.2. Фотоілюстрація до роботи та фотографія автора роботи – всі документи в електронному варіанті.
2.3.3. Анкета учасника (прізвище, ім’я, по батькові, навчальний заклад, клас (група), контактний телефон, назва газетного видання молоді, логотип газети, посада в газеті, адреси сторінок у соціальних мережах: “vkontakte.ru”, “facebook.com” тощо).
2.3.4. Своя презентація − “Навіщо я беру участь у конкурсі?” (об'єм до 170 символів), “Мої відгуки про попередні конкурси”, “Мої рекомендації організаторам”.
2.4. Роботи приймаються на електронну поштову скриньку: accent.ngo@gmail.comконт. тел.: (061) 270-78-76 begin_of_the_skype_highlighting            (061) 270-78-76      end_of_the_skype_highlighting, (068) 448-11-28 begin_of_the_skype_highlighting            (068) 448-11-28      end_of_the_skype_highlighting. Мова робіт: російська, українська.
2.5. Терміни подання матеріалів на конкурс: до 16 вересня 2011 року.
2.6. Матеріали вважаються прийнятими, якщо вони містять повну інформацію
(п. 2.3) та оргкомітет підтвердив отримання роботи.
2.7. Від одного автора приймається лише одна робота.
2.8. Від одного навчального закладу в одну номінацію приймається лише одна робота.

3.     ПОРЯДОК ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦІВ КОНКУРСУ

3.1. Для проведення оцінювання робіт створюється конкурсна комісія з визначення переможців Конкурсу, до складу якої входять: представники системи освіти, громадських організацій, держаних установ, засобів масової інформації, філологи.
3.2. Текстові роботи оцінюються за наступними критеріями:
·        творчий підхід;
·        використання жанрів журналістики;
·        інформаційна насиченість;
·        літературно-художній рівень публікацій;
·        актуальність роботи;
·        оригінальність бачення;
·        орфографічна та пунктуаційна грамотність;
·        рівень самостійності роботи (невикористання готових текстів із Інтернету або посилання на них).
3.3. Конкурс проходить у два етапи.
3.4. На першому етапі оцінювання проводить оргкомітет, який відбирає кращі видання та подає їх до конкурсної комісії.
3.5. На другому етапі оцінювання проводить конкурсна комісія.
3.6. Роботи оцінюються за 10-бальною шкалою.
3.7. Засідання конкурсної комісії з визначення переможців Конкурсу проводиться не пізніше 30 вересня 2011 р.
3.8. Учасники Конкурсу нагороджуються дипломами. Переможці Конкурсу нагороджуються дипломами та заохочувальними призами.
3.9. За результатами Конкурсу оргкомітет готує “Літопис” – книга, до якої увійдуть кращі твори конкурсантів. “Літопис” буде поширений на безкоштовній основі серед навчальних закладів та бібліотек.
3.10. Матеріали, надіслані на Конкурс, не рецензуються і не повертаються.

5. ФІНАНСУВАННЯ

5.1.Витрати на надсилання робіт на Конкурс несуть учасники Конкурсу.
5.2. Витрати на проїзд та відрядження за рахунок сторони, що відряджає.
5.3. Участь авторів у Конкурсі БЕЗКОШТОВНА.
5.4. Організатори несуть витрати на видання “Літопису” – книги, до якої увійдуть кращі твори конкурсантів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий